close
多得他多得他 王菲唱的作詞:林夕 / 作曲:Babyface / L.A. Reid / D. Simmons 當初初給他的雙手抱我那一瞬 曾軟軟笑笑但不知所措卻竟相信 在世界我最軟弱 所以要他相擁 就讓我那懶懶身軀躲進臂彎之中 無論現實或是造夢 都給他每秒操縱 從來沒發覺 他的呼吸催促我變得多蠢 誤信了我弱質纖纖 隨便也感動 並未知道我也可以完全麻木放縱 多得他給我勇氣 真的要多得他 去使我懂得 每一個買屋網故事結尾 無非別離 總是別離 失去他先知 我也可不需要那臂彎不哭也不生氣 我最初天天只等他將體溫軀去我寒意 還承認我太怕冷要靠愛侶輸出暖意 誰料到今天只得一個仍然可以生活 若是感到四處太冷漠 穿上我的冬衣 我最初抓緊他的雙手 從來不愛自由 能讓我永遠地擁有 已覺真的富有 那料這日抹掉眼淚也要靠我的手 即使他已愛我多久 仍會高飛遠走 OH BABY 他的愛意反覆改變我 也許相戀得系統傢俱太多 人亦漸漸不知對錯 天生孤單過路再上路也不清楚 要看得清楚卻不必需要那點戀火 多得他不再愛我 (OH NO NO NO!THE KIND OF GIRL THAT YOU CAN LET DOWN THINKING EVERYTHING IS OK I'M ONLY HUMAN) (OH GOOD GOOD GOOD CAUSE YOU CAN'T DON'T LET ME DON'T YOU LET ME DOWN I'M ONLY HUMAN) (OH NO OH NO OH THE KIND OF GIRL THAT YOU CAN LET DOWN 室內設計THINKING EVERYTHING IS OK. I'M ONLY HUMAN. THAT GIRL IS MORE THAN OCCASIONAL HEARTS AS A JOKEN OF LOVE OH IF YOU FEEL IT IN YOUR HEART AND YOU UNDERSTAND ME STOP RIGHT WHERE YOU ARE EVERYBODY SING ALONG WITH ME) 這首歌昨天晚上莫名的聽了N次 看著歌詞像KTV一樣的播放著 眼淚也莫名的掉了讓我想到真的每一段感情真的如歌詞所寫的每一個故事結尾 無非別離 總是別小型辦公室離感情裡不是先背叛對方 就是被背叛 不然就是相對無言 日子一久也都累的想要放棄就算恩愛到最後 人也是孤單的走 留下另一個人孤獨的活總一直想找到一個真心愛我的伴侶 這個願望看似很小 卻也是很難求的我想 林夕寫這詞時 心裡的激動一定很大 如同我看到時一樣吧..Super Women主唱人Karyn White Early in the morning I put breakfast at your tableAnd make sure that your coffee 賣屋has its sugar and creamYour eggs are over easy, your toast done lightlyAll that's missing is your morning kissThat use to greet meNow you say the juice is sourIt used to be so sweetAnd I can't help but to wonderIf you're talking about meWe don't talk the way we used to talkIt's hurting so deepI've got my prideI will not cryBut 酒肉朋友it's making me weak*I'm not your superwomanI'm not the kind of girl that you can let downAnd think that everything's okayBoy, I am only humanThis girl needs more than occasional hugsAs a token of love from you to meOoh, baby...I fought my way through the rush hourTrying to make it home just for youI want to make sure That your dinner 酒店經紀will be waiting for youBut when you get there you just tell meYou're not hungry at allYou said you'd rather read the paperAnd you don't want to talkYou'd like to think I'm just crazyWhen I say that you've changedI'm convinced I know the problemYou don't love me the sameYou're just going through the motionsAnd 買屋you're not being fairI've got my prideI will not cryStill I can't help but care (*)Ooh baby, look into the corners of your mindI'll always be there for youThrough good and bad timesBut I can't be that superwoman that you want me to beI'll give my love, oh lasting loveIf you'll return love to me (*)Ah ha, If you feel it in 酒店工作your heartAnd you understand meStop right where you areEverybody sing along with me!I'm the kind of girl that can treat you so sweetBut you've got to realize That you've got to be sweeter to me, yeahI need loveI need just your love (*) 


.msgcontent .wsharing ul li { text-indent: 0; }



分享

Facebook
Plurk
室內設計 YAHOO!

arrow
arrow
    全站熱搜

    pg52pgtwxb 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()